VÃDEO Berga llança una campanya que posa el focus en les interaccions a través de les xarxes socials
És una peça audiovisual per prendre consciència sobre la incertesa de saber qui pot haver-hi a l’altre costat de la pantalla
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2021 a les 18:55
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8gW8CEE7nec[/youtube]
Unfollow és una campanya de sensibilització adreçada als joves que posa el focus en les interaccions personals que es produeixen a través de les xarxes socials. És una peça audiovisual per prendre consciència sobre la incertesa de saber qui pot haver-hi a l’altre costat de la pantalla . Aquesta acció forma part de la campanya Vull la xarxa!, iniciativa inclosa en el projecte Vull la nit! impulsat per l'Ajuntament de Berga per promoure unes festes lliures de sexisme al municipi que s'ha estès a altres àmbits com l'entorn digital o l'esport.
La campanya audiovisual ha estat creada per la dissenyadora, Paula Gonfaus, i també inclou una versió musical de la cançó Fucking perfect de Pink. El vídeo ha comptat amb la participació Dúnia Bordell, Mauro Canova, Marc Canturri, Jan Cervera, Eudald Feliu, Joel Jimenez, Cesc Prat, Isaac Rosa, Judit Sitges, Gal·la Torres, Júlia Vegas i Gerard Vilardaga. La versió instrumental de la cançó ha estat interpretada per Júlia Camprubí i Miquel Escànez i compta amb les veus de Clàudia Arisó i Guillem Cardona.
Et pot interessar
-
Societat Una dotzena d'establiments i recursos del Berguedà fan un pas endavant en accessibilitat turística
-
Societat Bergacomercial celebra l'estiu sortejant un creuer pel Mediterrani
-
Societat Un ofici «en perill d'extinció»: els productors de formatge de pastor reclamen ajuts i menys burocràcia
-
Societat El Govern nomena Marta Chandre presidenta de Salut Catalunya Central
-
Societat El Berguedà és la comarca que més utilitza el servei del Caixer Mòbil de la Diputació de Barcelona
-
Societat El bus urbà torna a Pedret: així es reconverteix la Línia 2 de Berga perquè arribi cada dia al paratge