VÃDEO Berga llança una campanya que posa el focus en les interaccions a través de les xarxes socials
És una peça audiovisual per prendre consciència sobre la incertesa de saber qui pot haver-hi a l’altre costat de la pantalla
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2021 a les 18:55
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8gW8CEE7nec[/youtube]
Unfollow és una campanya de sensibilització adreçada als joves que posa el focus en les interaccions personals que es produeixen a través de les xarxes socials. És una peça audiovisual per prendre consciència sobre la incertesa de saber qui pot haver-hi a l’altre costat de la pantalla . Aquesta acció forma part de la campanya Vull la xarxa!, iniciativa inclosa en el projecte Vull la nit! impulsat per l'Ajuntament de Berga per promoure unes festes lliures de sexisme al municipi que s'ha estès a altres àmbits com l'entorn digital o l'esport.
La campanya audiovisual ha estat creada per la dissenyadora, Paula Gonfaus, i també inclou una versió musical de la cançó Fucking perfect de Pink. El vídeo ha comptat amb la participació Dúnia Bordell, Mauro Canova, Marc Canturri, Jan Cervera, Eudald Feliu, Joel Jimenez, Cesc Prat, Isaac Rosa, Judit Sitges, Gal·la Torres, Júlia Vegas i Gerard Vilardaga. La versió instrumental de la cançó ha estat interpretada per Júlia Camprubí i Miquel Escànez i compta amb les veus de Clàudia Arisó i Guillem Cardona.
Et pot interessar
-
Societat
Lluïsa Serrano, pediatra de l'Alt Berguedà, Premi a l'Excel·lència 2025
-
Societat
La Muussegada ratifica el valor del producte de proximitat i el vincle amb la restauració local
-
Societat
En marxa les obres d'arranjament de la xarxa de reg de l'aigua del Lledó
-
Societat
El Mercat de Nadal de Gironella torna amb més llums i un nou espai gastronòmic
-
Societat
Un centenar de professionals es forma a Berga sobre la prevenció del suïcidi
-
Societat
L'esplendor dels colors de la tardor s'endarrereix al Berguedà
