VÃDEO El «Peyu» i l'Ole tu! de l'APM retraten Bagà en el seu últim programa
L'humorista posa en evidència aparcaments, senyals al mig del bosc i curioses maneras de senyalitzar obres
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de febrer de 2016 a
les 20:00
Bagà ha estat el poble protagonista aquest últim capítol de l'Ole tu! de l'APM, la secció que condueix l'humorista "Peyu", i que retrata algunes de les incongruències més importants dels pobles de Catalunya a nivell de senyalització.
Al municipi de l'Alt Berguedà ha fet mofa d'interseccions que maregen, bancs per seure amb vistes a comptadors elèctrics, aparcaments amb semibateria", maneres curioses de senyalitzar les obres i, fins i tot, un pas de vianants d'abducció d'omnis. I al bosc i entre lavabos, un senyal de cedeixi al pas al mig d'un camí de terra; el Kilian Jornet sempre s'hi para.
Et pot interessar
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
-
Societat
La Nou i Vilada voten dissabte si volen la central reversible de la Baells: «Acatarem el resultat que surti»
