Aquest dijous s'espera una davallada progressiva de la temperatura i vent fort del nord i oest l'Empordà i Terres de l'Ebre. Creuarà un front poc actiu que només deixarà precipitacions febles a la vessant nord del Pirineu a partir de mig matí i fins a primera hora de la tarda.
El Servei Meteorològic de Catalunya espera que s'acumulin quantitats minses de precipitació, localment poc abundant a cotes altes. La cota de neu baixarà dels 2.400 metres fins als 1.400 metres. A la resta de territori català, la humitat del matí anirà desapareixent amb l'entrada de component nord i oest que assecarà l'ambient.
La tramuntana bufarà amb força durant la tarda provocant alteració marítima a la Costa Brava.
Divendres, hi haurà sol i núvols prims, amb una nova baixada de la temperatura i ambient de plena tardor. Dissabte i diumenge, hi haurà pocs canvis.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sXOpYrHyFpE[/youtube]
Informació de la predicció meteorològica a Catalunya facilitada pel Servei Meteorològic de Catalunya.
VÍDEO Creua un front poc actiu
Societat
Divendres, hi haurà sol i núvols prims, amb una nova baixada de la temperatura i ambient de plena tardor
- Cel tapat a la Catalunya Central. -
- Carme Molist
ARA A PORTADA
-
Energia L’Energètica connecta un parc solar al Berguedà per subministrar electricitat a centres sanitaris Pau Espí Solé
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
-
Energia Una nova subestació desencalla la connexió elèctrica de la central reversible de la Baells Arnau Urgell i Vidal
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
Publicat el
18 de novembre de 2020 a
les 20:05
Actualitzat el
18 de novembre de 2020 a les
20:39
Et pot interessar
-
Societat
El Berguedà celebrarà la campanya de La Cuina del Bolet amb 21 restaurants adherits
-
Societat
El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori»
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
