Nit d'eufòria i màxima expectació als peus de la central tèrmica de Cercs. La inauguració d'Horrorland ha convertit el municipi del Berguedà en la capital del terror d'aquests dies de tardor. Aquest dijous les instal·lacions obren al públic que ha comprat entrades, però anit el parc ja va estrenar-se amb els primers crits de terror. Bloggers, periodistes, autoritats i veïns del municipi de Cercs van ser els primers en endinsar-se als set passatges del terror que ofereix Horrorland Park i enfrontar-se a monstres de tot tipus. Dona un cop d'ull a les primeres imatges de veritable terror a Horrorland:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bxdgikQ90wM[/youtube]
Els impulsors del parc han anunciat ja que obriran portes el desembre amb més dies de terror, aquesta vegada ambientats en Nadal.
VÍDEO Les primeres imatges de veritable terror a Horrorland
Bloggers, periodistes, autoritats i veïns del municipi de Cercs van ser anit els primers en endinsar-se als set passatges del terror

- Imatge del vídeo. -
- Horrorland
Ara a portada
-
-
Societat Així és el Mòdul Berguedà, una caseta per fires pensada i elaborada a la comarca Lídia López
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol Redacció
-
Esports Gerard Ahicart supera el repte de pujar i baixar a Queralt durant 24 hores seguides Redacció
-
Societat L'Ajuntament d'Olvan converteix l'antic consultori de Cal Rosal en un habitatge Lídia López
Publicat el 11 d’octubre de 2018 a les 15:02
Actualitzat el 11 d’octubre de 2018 a les 15:36