Nit d'eufòria i màxima expectació als peus de la central tèrmica de Cercs. La inauguració d'Horrorland ha convertit el municipi del Berguedà en la capital del terror d'aquests dies de tardor. Aquest dijous les instal·lacions obren al públic que ha comprat entrades, però anit el parc ja va estrenar-se amb els primers crits de terror. Bloggers, periodistes, autoritats i veïns del municipi de Cercs van ser els primers en endinsar-se als set passatges del terror que ofereix Horrorland Park i enfrontar-se a monstres de tot tipus. Dona un cop d'ull a les primeres imatges de veritable terror a Horrorland:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bxdgikQ90wM[/youtube]
Els impulsors del parc han anunciat ja que obriran portes el desembre amb més dies de terror, aquesta vegada ambientats en Nadal.
VÍDEO Les primeres imatges de veritable terror a Horrorland
Societat
Bloggers, periodistes, autoritats i veïns del municipi de Cercs van ser anit els primers en endinsar-se als set passatges del terror
- Imatge del vídeo. -
- Horrorland
ARA A PORTADA
-
Cultura El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família Redacció
-
Política Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local Pau Espí Solé
-
Política Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP Lluís Girona Boffi
-
-
Publicat el
11 d’octubre de 2018 a
les 15:02
Actualitzat el
11 d’octubre de 2018 a les
15:36
Et pot interessar
-
Societat
L’Hospital de Berga tindrà l'única ressonància magnètica pública de la comarca
-
Societat De fregar la medalla als Jocs Olímpics a la Patum: l'any inoblidable d'Ot Ferrer
-
Societat
Les tempestes amenacen la Patum de Berga
-
Societat
Nous busos directes entre Berga i Barcelona: tots els horaris i expedicions
-
Societat
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Societat
Els opositors a la central de la Baells en reclamen al Parlament la suspensió cautelar
