ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
29 de novembre de 2016 a
les 14:08
Actualitzat el
29 de novembre de 2016 a les
14:14
Després d'un primer vídeo en què explicaven la seva idea de campanya, el saxofonista Llibert Fortuny i l'atleta Laura Gómez han realitzat un segon muntatge audiovisual per relatar, d'una manera més clara i concisa, com participar en l'acció per salvar la Sailfish Half Triatló de Berga. En aquest nou vídeo, animen tothom a penjar un vídeo a les xarxes socials amb el hashtag #halfdeberga2017, explicant per què cal salvar-lo.
La setmana passada, els organitzadors d'aquesta activitat esportiva van anunciar que es deixaria de fer a la capital del Berguedà a causa de problemes econòmics i també logístics, segons van explicar a NacióBerguedà.
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana al Berguedà: 6, 7 i 8 de febrer
-
Societat
Les alcaldies del Berguedà reclamaran conjuntament mesures per millorar la seguretat de la C-16
-
Societat
«Dones Actives» impulsa cinc activitats per reforçar la cohesió social entre les veïnes de Berga
-
Societat
El PP porta al Parlament la retirada de les cargoleres de l'Institut Guillem de Berguedà
-
Societat
Gironella es bolca amb el Carnestoltes amb dues jornades frenètiques de celebració
-
Societat
Sis restaurants acolliran els sopars maridats de la Cuina de la Caça i la Tòfona del Berguedà
