Quatre persones resulten ferides en un accident a tocar de la boca sud del Túnel del Cadí

La circulació en la via s'ha normalitzat prop de les vuit del vespre, després que s'hagin pogut retirar els tres vehicles involucrats en la topada

Publicat el 22 de juliol de 2025 a les 17:09
Actualitzat el 22 de juliol de 2025 a les 20:54

Quatre persones han resultat ferides en un accident a tocar de la boca sud del Túnel del Cadí, aquest dimarts a la tarda. La topada ha tingut lloc poc després de les 16.00 hores i ha obligat a tallar completament la circulació de la C-16, en ambdós sentits de la marxa, gairebé durant dues hores.

La primera intervenció dels Bombers al lloc ha permès restablir el trànsit en un dels tres carrils del punt on ha tingut lloc el sinistre, al quilòmetre 122 de la via -dins el terme municipal de Guardiola de Berguedà- als volts de les sis. Les tasques d'atenció a les persones implicades han avançat, tal com ha anat informant a través de les xarxes socials el Servei Català de Trànsit, a la vegada que les retencions fruit del tall han anat minvant.

Finalment, cap a les 19.45 hores, els treballs al lloc han culminat i s'ha pogut restablir la normalitat del trànsit al lloc.