L'Ajuntament de Barcelona estudiarà col·locar una estàtua per homenatjar la soprano Montserrat Caballé i el cantant Freddie Mercury a la Font Màgica de Montjuïc, com a record de l'himne que els dos artistes van crear per als Jocs Olímpics del 1992 a la capital catalana. La proposta l'ha presentat el Partit Popular en forma de prec aquest dimarts a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. L'Ajuntament ha acceptat el prec, per bé que el conseller municipal i vicepresident de l'Institut de Cultura de Barcelona, Xavier Marcé, no ha garantit que pugui ser viable. A més ha recordat que Barcelona ja té previst dedicar un mirador de les Glòries a Mercury i Caballé.
ARA MATEIX
Cultura
Barcelona estudiarà situar una estàtua a Montserrat Caballé i Freddie Mercury a Montjuïc
- La zona de La Fira, a la falda de Montjuïc, en imatge d'arxiu -
- Ajuntament de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de maig de 2025 a
les 22:22
Actualitzat el
20 de maig de 2025 a les
22:35
Et pot interessar
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
-
Cultura
Més que un fenomen astronòmic: la història cultural dels eclipsis solars
-
Cultura
La Catedral de Barcelona rebrà un bombardeig de 100.000 poemes sobre la llibertat
