El comitè d'empresa de Catalunya Ràdio dóna suport al director Saül Gordillo

El col·lectiu també creu que CDC "prefereix" RAC1 per davant de l'emissora pública

Publicat el 22 de juny de 2016 a les 13:41
Catalunya Ràdio està vivint de forma soterrada un pols entre el seu director, Saül Gordillo, proposat per ERC, i els membres del consell de la Corporaciió Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) per CDC, la presidenta Núria Llorach i l'expresident i actual conseller Brauli Duart.

Aquest matí, el comitè d'empresa de l'emissora pública catalana ha donat suport a Gordillo a través d'una piulada a la xarxa social Twitter en què afirma: "Tot el suport per @saulgordillo i el seu equip". També hi acusa la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i el partit Convergència Democràtica de preferir la privada RAC1, del grup Godó.

El nucli del conflicte resideix en l'elaboració de la graella de la propera temporada, en què la retallada del pressupost i les instruccions procedents de la CCMA han tancat les portes a l'impuls de represa de Catalunya Ràdio, tant en la creació de nous programes com en la decisió de retirar-ne d'altres de la programació actual.

En medis propers a l'actual equip directiu de Catalunya Ràdio es creu que des de CDC s'esperava que ERC proposés un director procedent de l'estructura política del partit, i no pas un professional amb ganes de "revolucionar" l'emissora, cosa que "trepitjaria ulls de poll, sobretot al Grup Godó", per la competència més dura que plantejaria a RAC1.