La xarxa es bolca amb Ares Teixidó després que TV3 cancel·li «Tot o res»

S'emetran les edicions que ja han estat editades però no se'n gravaran més

Publicat el 12 d’abril de 2017 a les 08:15
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=U0KcS3wc2t8[/youtube]
La notícia va saltar aquest dimarts al vespre. E programa Tot o res havia estat cancel·lat per TV3. Segons ha pogut saber NacióDigital, és una decisió personal de Vicent Sanchis i a l'entorn de la cadena s'ha interpretat com una mostra d'autoritat del nou director. Així, l'espai de cultura general presentat per la lleidatana Ares Teixidó no es gravarà més. El motiu de la suspensió és els mals resultats a nivell d'audiència que ha anat acumulant des del gener passat, quan va agafar el relleu d'El gran dictat. El programa el produïa Triacom.

Tan bon punt es va conèixer la informació, la xarxa es va començar a omplir de comentaris, la majoria dels quals de suport a la presentadora lleidatana, i acompanyats amb dures crítiques al format. "Crec que el programa el salvava precisament l'Ares Teixidó" o "L'Ares Teixidó salvava el programa", en són només un parell d'exemples. Tot amb tot, a la presentadora televisiva també li remeten alguna crítica.
 

TV3 ha informat que canvia la graella de les tardes a partir de la setmana que ve. Dimarts 18 d'abril, la cadena estrena la sèrie Nashville, una producció nord-americana de la cadena ABC que s'emetrà després de La Riera. Amb l'emissió d'aquestes dues ficcions, el programa Divendres començarà més tard, cap a les 17.15.

Aquest primer canvi es completarà a partir del dimarts 2 de maig, en què Divendres allargarà l'emissió fins al TN vespre, omplint l'espai buit que deixarà la cancel·lació de Tot o res.