Los Chunguitos a «Gran Hermano VIP»: «Què és això, un mono?»

El 'reality' de Telecinco rep una allau de crítiques després de les paraules racistes dels músics

Publicat el 12 de gener de 2015 a les 10:20

Captura del moment de les declaracions de 'Los Chunguitos'.


La nova edició del reality  ‘Gran Hermano Vip’ de Telecinco ha creat certa polèmica després d’uns comentaris de to racista de Los Chunguitos. Quan van veure per una pantalla a un altre participant del programa, Coman (exconcursant del programa ‘Adán y Eva’ de Cuatro) que anava despullat. 

Els músics van comentar: “Què és això, un mono? Això què és, Àfrica? Això és la selva, no?”. I més tard van afegir: “Què és això, un goril·la? És King Kong!”. Aquestes paraules no van tenir cap mena de resposta immediata per part del programa ni del presentador. Tot i això, les paraules de Los Chunguitos van ser ràpidament replicades i criticades a través de Twitter.

Aquest dilluns el vídeo de les declaracions ‘racistes’ dels músics ha desaparegut de la pàgina web de Telecinco i del programa.