Després de disparar mortalment una la directora de fotografia d'un rodatge amb una suposada pistola de fogueig, Alec Baldwin ha mostrat la seva profunda consternació a les xarxes socials: "No tinc paraules per transmetre la meva commoció per l'accident que ha acabat amb la vida de Halyna Hutchins".
"Esposa, mare i la nostra companya, profundament admirada"; així es refereix l'actor a la víctima. Baldwin ha explicat que està "cooperant amb la investigació policial per aclarir com va succeir la tragèdia".
En un segon missatge, l'actor ha assegurat que ja s'ha posat en contacte amb l'entorn més proper de la víctima, a qui brinda tot el seu suport. "Estic en contacte amb el seu marit i la seva família. El meu cor està trencat per ell, pel seu fill i per tots els que van conèixer i estimar la Halyna", conclou.
L'actor va disparar una arma durant el rodatge del western Rust, que es filmava a Nou Mèxic. El succés, en què va morir Halyn Hutchins, de 42 anys, i en el qual el director del film, Joel Souza, també va resultar ferit, es va produir cap a les 13.50 hores (hora local) al Ranxo Bonanza Creek.
[plantillasuccessos]
Primeres paraules d'Alec Baldwin després de matar accidentalment una companya: «Cor trencat»
L’actor va disparar una suposada pistola de fogueig contra la directora de fotografia
- Alec Baldwin, en una imatge d'arxiu -
- Flickr
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’octubre de 2021 a les 18:15
Et pot interessar
-
Cultura
El futur Museu Carmen Thyssen Barcelona pren forma amb la seva primera intervenció artística
-
Cultura
La Comissió de la Dignitat presenta un requeriment a la Generalitat per «deixadesa» d’obligacions en els plets de Sixena
-
Cultura
Joan Dausà estrenarà el nou disc «Immortals» la primavera del 2026
-
Cultura
Subhasta milionària: un quadre de Gustav Klimt trenca el rècord històric de preu
-
Cultura
El musical «Ànima» i «L'herència» s'imposen als Premis Butaca
-
Cultura
«L'educació és dura, no és millor perquè sigui més amable»
