Saül Gordillo, nomenat director de Nous Mitjans Digitals de la CCMA

El director del grup d'emissores de Catalunya Ràdio assumirà també la nova responsabilitat | El nomenament forma part de la reorganització de l’estructura executiva en diferents àmbits de continguts i de gestió dels mitjans públics

Publicat el 04 de maig de 2016 a les 13:30
El consell de govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha aprovat avui que Saül Gordillo, director del grup d'emissores de Catalunya Ràdio, assumeixi també la responsabilitat sobre la direcció dels Mitjans Digitals de la CCMA. Aquest nomenament forma part de la reorganització de l’estructura executiva en diferents àmbits de continguts i de gestió, amb l’objectiu de prioritzar les sinergies entre els mitjans del grup i d’optimitzar el control i la gestió dels recursos humans i econòmics.

Gordillo, amb una àmplia experiència en la comunicació 2.0, ha explicat en declaracions a NacióDigital que els professionals de la CCMA ja fa anys que van començar un camí en l'entorn digital "però que encara queda molt per recórrer". Un dels principals objectius és tenir més presència i visibilitat a la Internet catalana. "Tant des de la televisió com des de la ràdio, s'han de fer valdre més els continguts de qualitat dels mitjans públics de la Corporació Catalana". 

El nou director de Mitjans Digitals de la CCMA proposa tenir una "actitud valenta i de voler jugar a Internet, amb atreviment, sabent que això no anirà en contra de ningú, ni perjudicarà la resta de mitjans del país". Segons Gordillo, aquesta actitud és necessària per arribar a acords de col·laboració, establir complicitats i provocar noves sinergies. "Això sempre tindrà un retorn positiu per a la Internet catalana". 

El nomenament de Gordillo arriba també quan se celebren els 10 anys d'iCat.cat, un projecte de Catalunya Ràdio molt innovador fa una dècada, que ha resistit fora de l'FM i que ha mantingut una comunitat fidel a una ràdio digital. "M'agradaria que els mitjans de la Corporació fossin vistos com uns aliats dels internautes i d'un sector pioner molt potent", ha afegit el nou director de Mitjans Digitals de la CCMA. 

En aquesta reorganització de l'estructura executiva de la CCMA, Andreu Martínez, com a director d’Estratègia Corporativa, assumeix la responsabilitat sobre Recursos Humans de la CCMA, que s’afegeix a les àrees corporatives actuals de Desenvolupament Estratègic, Anàlisi i Explotació d’Audiències, Assessorament Lingüístic, Comunicació i Relacions Institucionals i Responsabilitat Social Corporativa.

Finalment, Teresa Farré, directora de Gestió i Recursos de la CCMA, assumeix la responsabilitat sobre el control i la gestió de la Producció dels mitjans del grup, un nou àmbit que s'incorpora al de Compres Corporatives, al d’Economia i Finances i al d’Organització i Planificació de Recursos.