
El periodisme digital perd un altre mitjà. Es tracta del diari esportiu Relevo, que tanca menys de tres anys després de la fundació, tal com han avançat diversos mitjans. El grup Vocento, editor de l'ABC, ha pres la decisió per motius pressupostaris i després de fracassar en l'intent de vendre el mitjà a Mediaset, que no va arribar a les exigències de 5 milions d'euros que demanava l'empresa.
Els treballadors del diari, al voltant de 70, han rebut la notícia el matí d'aquest dimecres i els han comunicat que disposen de dos mesos per buscar feina fins que Relevo abaixi la persiana definitivament. Això, coincidint amb el consell d'administració de Vocento celebrat aquest dimecres en què s'han confirmat pèrdues milionàries.
El grup editor ha invertit 18 milions d'euros en el projecte de Relevo en l'intent de competir amb Marca i l'As, d'Unidad Editorial i Prisa respectivament. Amb el trencament de les negociacions amb Mediaset, la direcció del conseller delegat, Manuel Mirat, va intentar revitalitzar el projecte amb el llançament de Relevo Mag, una revista trimestral dedicada a l'esport i a l'estil de vida que tampoc ha prosperat.