[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o0xWel5YK6w[/youtube]
Bankia ha iniciat una nova campanya publicitària que ha generat força enrenou a les xarxes socials. L'entitat nacionalitzada assegura ara que torna a començar, torna al principi, i que ho fa "amb principis", mirant així de transmetre confiança als seus clients i "a la societat", assegurant-los que tancarà l'any amb beneficis, i que millorarà els resultats l'any vinent i el 2015.
L'anunci assegura que el banc ha fet un balanç "des del realisme", i que s'ha adonat que "vam donar crèdits que no vam poder recuperar" i que "vam fer inversions que no van sortir com esperàvem".
Per explicar la nacionalització, exposa que "vam rebre 17.959 milions d'euros d'ajudes públiques", que van servir per "progir els estalvis de més de set milions de clients", i que per això "ara comptem amb un balanç sanejat".
"Som conscients que tenim una gran responsabilitat amb els nostres clients i amb la societat. Hem de gestionar les ajudes rebudes amb el ferm compromís de retornar-les. Reduirem les nostres despeses, desinvertirem en negocis no estratègics, i posarem el focus en donar préstecs a l'economia real, a les famílies, als autònoms i a les pimes", assegura el banc.
"Bankia ha hagut de tornar a començar, i hem decidit començar pels principis, amb professionalitat, integritat, compromís i proximitat", conclou l'anunci.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de febrer de 2013 a les 08:39
Et pot interessar
-
Economia El BBVA apuja l'aposta: porta al Suprem les exigències de la Moncloa sobre l'opa al Sabadell
-
Economia L'Ibex-35 tanca per sobre dels 15.000 punts per primer cop en 18 anys
-
Economia L'IPC puja fins al 2,3% al juliol per l'encariment de l'electricitat i els carburants
-
Economia El Prat bat el rècord històric de passatgers al juliol en ple debat sobre l'ampliació
-
Economia El BBVA anirà fins al final amb l'opa al Banc Sabadell
-
Economia El BBVA admet que «no pot garantir» tots els beneficis esperats de l'opa al Sabadell