Bankia ha desvelat avui la seva proposta perquè els petits inversors que van acudir a la sortida a borsa de l'entitat recuperin tot el que van invertir, el 100%, més interessos, sense necessitat de complir amb cap condició i sense haver d'anar als tribunals.
Per fer-ho, els petits accionistes que van comprar títols de Bankia, fins i tot aquells que tenen obert un procés judicial, només hauran de presentar, a partir de demà mateix i en qualsevol oficina de l'entitat, un model de sol·licitud que ja està disponible a la web o a les sucursals.
Els petits inversors recuperaran així el 100% de la seva inversió més els interessos compensatoris pel temps transcorregut, per al que compten amb un plaç de tres mesos a comptar a partir de demà.
En una nota, l'entitat explica que els 1.840 milions d'euros aportats són suficients per fer front a la devolució tant del que van invertir els petits accionistes com dels costos de les demandes judicials ja obertes.
Bankia retornarà als minoristes el 100% de la seva inversió més els interessos
Economia
Els petits inversors recuperaran els diners sense necessitat de complir amb cap condició i sense haver d'anar als tribunals
ARA A PORTADA
-
Societat La solució per a les illes de cases afectades per la Sagrada Família torna a embarrancar David Cobo
-
-
Política Un viatge per reforçar els «vincles compartits»: això farà Illa a Extremadura Bernat Surroca Albet
-
Política Amnistia a Carles Puigdemont: anatomia d'un bloqueig que comença a esberlar-se Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
17 de febrer de 2016 a
les 08:11
Et pot interessar
-
Economia
OpenAI posposa la sortida a borsa pels perills en la seguretat de la IA
-
Economia
Mor Cristóbal Colón, fundador de La Fageda
-
Economia
Tomás Muniesa i Valentín Fuster aborden els reptes d'una societat més longeva
-
Economia El BCE apuja els tipus d'interès fins al 2,5% per intentar controlar la inflació
-
Economia CCOO i UGT reclamen garantir el futur de Seat més enllà del 2030 i protegir l’ocupació
-
Economia
Foment reclama al govern espanyol «noves actuacions» per recuperar l’activitat econòmica a Ceuta
