El Departament d'Economia i Coneixement ha anunciat que aquest dilluns ha tramès la llista de pagaments pendents de finançar amb el Fons de Liquiditat Autonòmic (FLA) del 2015, tant amb el tram ordinari del mes de desembre com amb el tram addicional aprovat el passat divendres 20 de novembre. En total, s'han enviat factures per import de 3.150 milions d'euros. A la llista s'inclouen els pagaments de les farmàcies (213 milions), els concerts sanitaris i socials (751 milions) i els de l'àmbit de la dependència (78 milions), entre d'altres.
Concretament, la llista inclou un primer grup de pagaments definits com a serveis públics fonamentals, entre els quals hi ha els pagaments de les farmàcies (213 milions), els concerts sanitaris (715 milions) i socials (36 milions) i els proveïdors de l'àmbit de la salut (901 milions). També, altres despeses de programes socials i educatius (186 milions), així com també pagaments d'ajuts a la dependència (78 milions), convenis socials amb ens locals (45 milions), i pagaments d'educació universitària (182 milions). L'import per a aquest grup de pagaments ascendeix a un total de 2.356 milions d'euros.
També hi ha un segon grup de pagaments de factures de despesa corrent (proveïdors de neteges; seguretat; subministraments d'aigua, gas, electricitat; informàtica i telecomunicacions) de la Generalitat i ens dependents per a la prestació dels serveis bàsics de funcionament. L'import per a aquest grup és de 794 milions.
El Departament puntualitza que la tramesa de la documentació va finalitzar passades les deu de la nit d'aquest dilluns i mitjançant la càrrega de cadascun d'aquests pagaments a l'aplicació que el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques ha habilitat per a aquesta finalitat.
El Govern envia factures per un import de 3.150 milions a finançar amb el FLA
Economia
La llista de pagaments inclou els de les farmàcies (213 milions) i els concerts sanitaris i socials (751 milions)
ARA A PORTADA
-
Política Illa promet destinar el 6% del PIB en educació per superar la crisi a les aules Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras s'arremanga per aconseguir un «gran acord de país» en educació Lluís Girona Boffi
-
Ciutats El Govern activa un pla per climatitzar totes les escoles públiques i 51 residències fins al 2031 Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ceuta passa factura a Sánchez i el PP retalla distàncies, segons el CIS Bernat Surroca Albet
Publicat el
08 de desembre de 2015 a
les 12:45
Et pot interessar
-
Economia
Nvidia lidera la caiguda a Wall Street per la por sobre la IA
-
Economia
El coratge de Finlàndia i suport a l'Informe Fènix: el full de ruta de FemCat de cara al nou curs
-
Economia
El control de la màquina
-
Economia
OpenAI posposa la sortida a borsa pels perills en la seguretat de la IA
-
Economia
Mor Cristóbal Colón, fundador de La Fageda
-
Economia
Tomás Muniesa i Valentín Fuster aborden els reptes d'una societat més longeva
