La Conselleria d'Economia de la Generalitat remetrà aquest dilluns al govern espanyol la relació de pagaments pendents de finançar amb el Fons de Liquiditat Autonòmic (FLA) de 2015 per un total de 3.149 milions d'euros. Corresponen tant al tram ordinari de desembre com a l'addicional aprovat el 20 de novembre, segons ha informat el Govern.
Els pagaments de serveis fonamentals en què s'inclouen les farmàcies, els concerts sanitaris i socials i els proveïdors de l'àmbit de la salut ascendeixen a 2.050 milions. Els d'ajudes a la dependència, educació universitària i ens locals, així com a despesa corrent (proveïdors de neteja, seguretat, subministraments -com aigua, gas i electricitat-, informàtica i telecomunicacions, entre altres) de la Generalitat i ens dependents per a la prestació dels serveis bàsics sumen 1.099 milions.
L'enviament de la documentació es realitzarà mitjançant la càrrega de cadascun d'aquests pagaments en l'aplicació del ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques oberta per a aquesta finalitat, ha indicat la Generalitat.
La Generalitat remet al govern espanyol els pagaments a finançar amb el FLA
La relació d'aportacions econòmiques pendents serà enviada aquest dilluns i puja a 3.149 milions d'euros
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de desembre de 2015 a les 12:00
Et pot interessar
-
Economia Brussel·les obre un procediment d'infracció a l'Estat per la intervenció en l'opa del Sabadell
-
Economia El govern espanyol estudia la retirada d'oli d'oliva per evitar l'excés d'oferta
-
Economia BBVA Research adverteix d'una desacceleració de l'economia catalana el 2026
-
Economia Una coneguda marca de roba es declara en fallida i tanca 200 botigues
-
Economia L'IPC repunta dues dècimes al juny a Catalunya i se situa en el 2%
-
Economia Emprenedors i emprenyadors, també amb el finançament