La Conselleria d'Economia de la Generalitat remetrà aquest dilluns al govern espanyol la relació de pagaments pendents de finançar amb el Fons de Liquiditat Autonòmic (FLA) de 2015 per un total de 3.149 milions d'euros. Corresponen tant al tram ordinari de desembre com a l'addicional aprovat el 20 de novembre, segons ha informat el Govern.
Els pagaments de serveis fonamentals en què s'inclouen les farmàcies, els concerts sanitaris i socials i els proveïdors de l'àmbit de la salut ascendeixen a 2.050 milions. Els d'ajudes a la dependència, educació universitària i ens locals, així com a despesa corrent (proveïdors de neteja, seguretat, subministraments -com aigua, gas i electricitat-, informàtica i telecomunicacions, entre altres) de la Generalitat i ens dependents per a la prestació dels serveis bàsics sumen 1.099 milions.
L'enviament de la documentació es realitzarà mitjançant la càrrega de cadascun d'aquests pagaments en l'aplicació del ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques oberta per a aquesta finalitat, ha indicat la Generalitat.
La Generalitat remet al govern espanyol els pagaments a finançar amb el FLA
La relació d'aportacions econòmiques pendents serà enviada aquest dilluns i puja a 3.149 milions d'euros
ARA A PORTADA
-
L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS Redacció
-
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 06 de desembre de 2015 a les 12:00
Et pot interessar
-
Economia El BBVA ajusta l'oferta pel Banc Sabadell
-
Economia Renfe elimina els Avlo entre Barcelona i Madrid
-
Economia Primer pas d'Europa perquè els Estats Units abaixin al 15% els aranzels als cotxes
-
Economia La Generalitat refinança amb la banca 3.500 milions del FLA a les portes de la condonació del deute
-
Economia La patronal d'El Corte Inglés, Ikea i Carrefour demana 16.000 immigrants per cobrir vacants
-
Economia Les hipoteques registren el millor juny dels últims quinze anys