La nova temporada d'hivern 2016-17 a Catalunya ha estat qualificada aquest divendres d'"històrica" pel president de la Federació Catalana d'Esports d'Hivern. Óscar Cruz ha escollit aquest adjectiu per destacar no només les novetats, sinó també el treball conjunt d'institucions i gestores d'estacions d'esquí.
"Serà una temporada històrica, ja que hem unit institucions públiques i gestores d'estacions d'esquí per un repte en comú q que tornarà a acollir grans competicions internacionals", ha precisat Óscar Cruz davant els mitjans en una roda de premsa al teatre del Poble Espanyol de Montjuïc.
El president de la FCEH també ha posat èmfasi en la importància econòmica dels esports d'hivern en les diferents zones de Catalunya que acullen aquestes competicions i els ingressos que generen. "Les estacions d'esquí són un centre de negoci: creen llocs de feina i beneficien els hotels i els restaurants propers".
Pel que fa a les competicions internacionals, enguany les pistes de La Molina tornaran a acollir la copa del món d'Snowboard SBX, entre altres.
La nova temporada d'esquí a Catalunya, «històrica» i de consens
El president de la Federació Catalana d'Esports d'Hivern, convençut que serà una gran campanya per les novetats i també pel treball conjunt d'institucions i gestores d'estacions d'esquí
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2016 a les 16:23
Et pot interessar
-
Economia Tret de sortida al període d'acceptació de l'opa del BBVA al Sabadell: com funciona?
-
Economia Els jubilats mutualistes comencen a cobrar tot el que els deu Hisenda
-
Economia CaixaBank detecta «senyals de sobrevaloració» de l'habitatge i preveu que els preus continuaran a l'alça
-
Economia La CNMV autoritza l'opa del BBVA al Sabadell amb el 7 d'octubre com a data límit
-
Economia Només va de treballar menys?
-
Economia Ryanair tanca una base, cancel·la vols a dos aeroports i redueix capacitat a quatre ciutats