El Barça ha presentat aquest dijous la primera equipació per a la pròxima temporada, que serà el 125è aniversari del club. Per aquest motiu, la samarreta serà un homenatge a la primera de la història, en la línia del que ja va passar en l'equipació de l'any del centenari i que també evoca a la del primer triplet.
El club ha explicat que la nova equipació "s'inspira en les arrels, la trajectòria i el llegat" de l'entitat. Concretament, està dividida en dues úniques franges blaugrana mentre que l'escut se situa a la part central. Un altre dels elements que destaca és que la publicitat de Spotify perd el nom de la marca i només es manté el logo, per sota de l'escut.
La nova equipació del Barça per a la temporada 24/25.
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) July 18, 2024
Inspirada en el llegat, la trajèctoria i les arrels del Club. pic.twitter.com/tFwIHAUxMP
Després de mesos de tensions, finalment Nike es manté com a fabricant. Per altra banda, també es manté la marca Ambilight TV a la màniga de l’equipació del primer equip masculí, i Bimbo a la del femení. A més, també segueix incorporant el logo d’UNHCR/ACNUR sota el número del dorsal.
El Barça ha presentat la samarreta amb un vídeo en què apareixen actuals jugadors del club, però també llegendes com Ronaldinho o Andrés Iniesta. Les imatges reivindiquen l'estil de joc que ha caracteritzat el club sota el lema "volem la pilota" i també reivindica la catalanitat, amb imatges d'uns castellers i una senyera, però també amb jugadors menjant pa amb tomàquet.