El Barça presenta la samarreta especial pel Clàssic de lliga i s'esgota en poques hores

Una nova estrella de la música ocuparà la publicitat de Spotify com ja ho van fer Rosalía, els Rolling Stones i Coldplay en altres grans escenaris

  • Balde i Lamine Yamal celebren un gol contra el Borussia Dortmund -
Publicat el 02 de maig de 2025 a les 09:57
Actualitzat el 02 de maig de 2025 a les 12:19

El Barça ha presentat aquest divendres la samarreta especial per al Clàssic de lliga contra el Reial Madrid a l'Estadi Olímpic Lluís Companys del pròxim 11 de maig. Es tracta de la col·laboració amb el raper nord-americà Travis Scott, una de les estrelles internacionals més destacades del moment i que, de la mà de Spotify, ocuparà la publicitat frontal a l'equipació blaugrana. L'èxit ha estat immediat i les existències s'han esgotat tres hores després del llançament.

Com ja ho van fer Rosalía, els Rolling Stones, Coldplay, Drake i Karol G en altres grans partits de l'equip, ara el Barça obre la via del rap nord-americà i augmenta l'exposició en un mercat cada vegada més interessat pel futbol. Concretament, lluirà l'emblema de Cactus Jack, la marca creada per Travis Scott i que dona nom al seu segell discogràfic.

L'anunci a les xarxes socials amb un vídeo de l'artista ha captat ràpidament l'atenció del públic i el Barça espera recaptar grans ingressos gràcies a aquesta nova col·laboració. Ara caldrà veure si es converteix en una samarreta guanyadora i ajuda els de Hansi Flick a fer un pas gairebé definitiu cap al títol de Lliga amb una victòria contra el Reial Madrid.