El Barça ha presentat aquest divendres la samarreta especial per al Clàssic de lliga contra el Reial Madrid a l'Estadi Olímpic Lluís Companys del pròxim 11 de maig. Es tracta de la col·laboració amb el raper nord-americà Travis Scott, una de les estrelles internacionals més destacades del moment i que, de la mà de Spotify, ocuparà la publicitat frontal a l'equipació blaugrana. L'èxit ha estat immediat i les existències s'han esgotat tres hores després del llançament.
Com ja ho van fer Rosalía, els Rolling Stones, Coldplay, Drake i Karol G en altres grans partits de l'equip, ara el Barça obre la via del rap nord-americà i augmenta l'exposició en un mercat cada vegada més interessat pel futbol. Concretament, lluirà l'emblema de Cactus Jack, la marca creada per Travis Scott i que dona nom al seu segell discogràfic.
Més que una equipació. Més que un partit. 𝙁𝙡𝙖𝙢𝙚 𝙤𝙣.
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) May 2, 2025
Barça x @spotify x @trvisXX 🌵 pic.twitter.com/bpvCmSsi1t
L'anunci a les xarxes socials amb un vídeo de l'artista ha captat ràpidament l'atenció del públic i el Barça espera recaptar grans ingressos gràcies a aquesta nova col·laboració. Ara caldrà veure si es converteix en una samarreta guanyadora i ajuda els de Hansi Flick a fer un pas gairebé definitiu cap al títol de Lliga amb una victòria contra el Reial Madrid.