Albert Soley fa història a la Reebok Spartan Race guanyant a les tres categories

Més de 10.000 persones entre participants i visitants no s'han volgut perdre la cursa d'obstacles més dura del món celebrada aquest cap de setmana a Les Comes, Súria

Publicat el 09 d’octubre de 2016 a les 15:24
Albert Soley ha estat el gran vencedor del cap de setmana després de quedar en primera posició en les categories Super i Sprint disputades aquesta segona jornada de l'Spartan Race Barcelona. Amb aquest resultat esdevé el primer atleta en vèncer les tres disciplines de la Reebok Spartan Race en un mateix cap de setmana, la Beast amb més de 20km i més de 25 obstacles, la Super de més de 13km i més de 20 obstacles i l'Sprint de 5 km i més de 15 obstacles. Soley s'ha convertit en el primer espartà en aconseguir aquesta fita des de que va néixer l'Spartan Race a l'estat espanyol ara fa tres anys. El triatleta català ha deixat la bicicleta i l'aigua durant un cap de setmana per afrontar una cursa d'obstacles, un terreny al que no està tan acostumat però on ja va demostrar el seu gran nivell a l'Spartan Race d'Andorra on també es va endur la victòria.

Després d'un cap de setmana on més de 7.000 corredors vinguts d'arreu del país i fins i tot de l'estranger ho han donat tot per superar els obstacles de Les Comes (Súria), avui acaba la Reebok Spartan Race Barcelona. La carrera Super amb més de 13km i més de 20 obstacles ha estat la primera protagonista de la jornada, amb un recorregut més dur i tècnic que en passades edicions i on els vencedors han estat, el ja esmentat Albert Soley (1:19:12), el català Lluis Barbé (1:20:36) i el portuguès Tiago Lousa (1:20:42) respectivament.

En categoria femenina, la victòria ha estat per Simone Matos (1:46:19), seguida per la italiana Ilaria Paltrinieri (1:47:14) i Inés Jordao (1:47:28). Simone Matos que ahir va ser tercera en la categoria Beast ha pogut repetir en el podi però aquest cop en la primera posició, un mèrit afegit tenint en compte la duresa de la carrera que va tenir lloc ahir al recinte de Les Comes.

L'altra categoria disputada en aquesta 2ª jornada ha estat l'Sprint, la cursa més curta i ràpida del cap de setmana amb 5km i més de 15 obstacles. En aquesta disciplina el més ràpid ha estat de nou Albet Soley amb un temps de 39:44, seguit de Jose Maria Resano (43:47) i Miguel Labranche (44:40).

Asmaa Zammou (54:59), Ninfa Estela Chávez (56:16) i Silvia López (1:04:17), han estat les més ràpides del Sprint femení. Ninfa també repeteix podi aquest cap de setmana després de vèncer la categoria Beast en la primera jornada.

L'Spartan Junior va donar l'oportunitat als més joves de sentir-se autèntics espartans amb diverses carreres d'obstacles adaptades a diferents franges d'edat. 500 nens i nenes des dels 4 fins els 13 anys van poder gaudir de l'esperit esportiu d'aquesta cursa que cada any guanya més adeptes entre les famílies espartanes. 

La Reebok Spartan Race Barcelona tanca aquest diumenge les seves portes amb un gran èxit de participació. Més de 10.000 persones entre participants i visitants no s'han volgut perdre aquesta espectacular cursa que a més d'estar qualificada com la carrera d'obstacles més dura del món per la revista Outside també és una gran festa de l'esport que pretén fomentar la cultura de l'esforç i la vida sana entre joves i grans.