Carlos Alcaraz, enrojolat pel discurs d'Zverev: «És el millor del món»

El jove murcià de 19 anys ja és el 6è del rànquing de l'ATP i és considerat l'hereu de Rafael Nadal

Publicat el 09 de maig de 2022 a les 06:23
La històrica victòria de Carlos Alcaraz al torneig Mutua Madrid Open de tenis ha deixat instants per al record. El jove murcià, de només 19 anys, ha aconseguit la victòria de la competició madrilenya, el seu segon Masters 1000 de la seva carrera, gràcies a un huracà de joc que ha passat per damunt de Rafael Nadal, Novak Djokovic i, ahir, en una ràpida final, Alexander Zverev. Aquest últim, admirador de la feina d'Alcaraz amb tan poca edat, va voler tenir unes sentides paraules per al jove tenista, que ja forma part de l'elit dels 10 millors jugadors del planeta.
 
"Ara mateix, ets el millor jugador del món", va reconèixer Zverev ahir, en el seu discurs per recollir el segon premi. "Ja ens guanyes tenint només 5 cinc anys. Ets una nova súper estrella, guanyaràs Grand Slam i seràs número u. Guanyaràs aquest torneig moltes vegades. És genial veure algú com tu", va afirmar l'alemany, amb un Alcaraz visiblement emocionat aplaudint les paraules de l'actual número 3 del planeta.

Alcaraz ja és el 6è millor jugador del món. Per davant té encara sis jugadors, tres dels quals ha aconseguit eliminar en el torneig de Madrid. Ara per ara només li queden per superar Daniil Medvevev (2), ja que a Tsisipas (4) el va vèncer a la final de Miami i al Trofeu Comte de Godó de Barcelona. Les gestes d'Alcaraz ja es comparen amb la carrera de Rafael Nadal quan era jove. L'objectiu, ara, els Grand Slams. "Estic preparat", va admetre en roda de premsa.

[plantillavirals]