Un home de 30 anys va ser detingut ahir a la plaça de Sant Jaume en plena celebració del Barça al voltant de la victòria a la Champions League femenina. Segons ha revelat la periodista Anna Punsí, l'arrestat va cometre un delicte sexual en la festa que va aglutinar milers de persones al centre de Barcelona, moltes d'elles nenes i joves amb les seves famílies.
Els Mossos van aconseguir detenir l'home després que aquest es masturbés i ejaculés sobre l'esquena d'una jove de 18 anys, aprofitant que hi havia tanta gent a la plaça i que podia passar desapercebut. No ho va fer, perquè la noia i la seva mare van adonar-se de què havia passat i van avisar immediatament els agents de l'ARRO dels Mossos que es trobaven a Sant Jaume.
Tots ells van identificar el culpable i, tal com ha relatat Punsí aquest mateix dilluns, van aconseguir detenir-lo. Més enllà d'aquest incident, la celebració del Barça va transcórrer sense més incidents a la zona cèntrica de la capital catalana.
[plantillavirals]
Detingut un home per un delicte sexual en plena celebració del Barça a la plaça de Sant Jaume
L'arrestat, de 30 anys, es va masturbar i va ejacular a l'esquena d'una jove de 18 anys: els Mossos el van detenir al moment en ser avisades per ella i la seva mare

- Les jugadores del Barça, celebrant la Champions a Sant Jaume -
- Govern
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2023 a les 06:51
Et pot interessar
-
Esports La selecció catalana canvia d'estadi per als partits del 125è aniversari
-
Esports L'àrbitre se'n riu del Barça i titlla de «ridículs» els comentaris dels culers
-
Esports L'altra cara de la derrota del Barça: rècord d'ingressos a la Champions
-
Esports De la falta a Gerard Martín a una expulsió perdonada: les polèmiques de l'Inter-Barça