L'Spotify en català arribarà aquest octubre

Així ho ha anunciat el president del FC Barcelona, Joan Laporta

Publicat el 09 d’octubre de 2022 a les 09:38
L'Spotify en català serà una realitat aquest mateix mes d'octubre. Així ho ha anunciat aquest diumenge el president del FC Barcelona, Joan Laporta, en el marc de l'assemblea de compromissaris del club, que se celebra de forma telemàtica -ja s'ha fet en aquest format en les dues últimes-. 
 
"Serà una realitat" aquest mes ha manifestat Laporta, detallant que l'aplicació mòbil i la pàgina web incorporaran el català. Una opció de llengua, tal com ha recordat el president blaugrana, que forma part del "compromís" entre la marca sueca i el Barça, quan ambdós van signar l'acord de publicitat

L'arribada del català a la plataforma farà que disposi d'una seixantena d'idiomes. Precisament, aquesta aliança també va passar per assemblea, en la general de socis i sòcies, organitzada el passat mes d'abril.