Un escalador de 32 anys ha resultat ferit de gravetat aquest diumenge al migdia mentre escalava a Àger (lNoguera). Tot apunta que li ha caigut un roc al cap mentre feia la via Albir Vidal Ferreny al congost de Terradets, fet que li ha provocat un traumatisme cranioencefàlic greu.
Els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís de l'accident a les 15:23 h. Fins al lloc dels fets s'hi ha desplaçat un helicòpter amb el Grup d'Actuacions Especials (GRAE) que ha estabilitzat el ferit i l'ha tret de l'indret, de difícil accés, amb una maniobra de "gruatge".
Posteriorment, han menat l'escalador a un helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que l'ha evacuat a l'Hospital Arnau Vilanova de Lleida en estat greu. En aquest accident també hi han treballat quatre dotacions terrestres dels bombers, que han fet tasques de suport.
Un escalador de 32 anys, ferit greu mentre escalava a Àger
Sembla que l'alpinista, que és a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, ha patit un traumatisme cranioencefàlic després de caure-li un roc al cap
ARA A PORTADA
-
-
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Junqueras assegura que Junts s'ha interessat per la proposta de finançament d'ERC: «És un pas endavant» Sara Escalera
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
Publicat el 18 de març de 2018 a les 18:23
Et pot interessar
-
Esports Avís de Hansi Flick als jugadors del Barça: «Els egos maten l'èxit»
-
Esports Un exjugador català del Barça es pinta la bandera espanyola al cabell
-
Esports El PSG ben d’hora i un partit en dijous: així és el calendari del Barça a la Champions
-
Esports El «qui és qui» dels rivals del Barça a la lligueta de la Champions
-
Esports Del PSG a dos clubs anglesos: aquests són els vuit rivals del Barça a la lligueta de la Champions
-
Esports El sorteig de la Champions, en directe: consulta els rivals del Barça