Haller, de 28 anys, ja s'havia incorporat al seu nou equip i, en plena pretemporada a Suïssa, ha hagut de deixar els entrenaments per una malaltia: un càncer de testicles. Es va adonar que tenia un tumor quan, després d'un entrenament aquest mateix dilluns, va sentir molèsties i va demanar fer-se unes proves mèdiques. La notícia l'ha comunicat el mateix club a les seves xarxes socials.
Sebastien #Haller hat das #BVB-Trainingslager in Bad Ragaz krankheitsbedingt verlassen müssen und ist bereits zurück nach Dortmund gereist. Bei Untersuchungen wurde ein Hodentumor entdeckt.
— Borussia Dortmund (@BVB) July 18, 2022
Gute Besserung, @HallerSeb! ðŸ™ðŸ™
Weitere Infos: https://t.co/XPaNATxgDI pic.twitter.com/v6hA6MeGLV
"Sebastien Haller va haver d'abandonar el camp d'entrenament per una malaltia, i ja ha viatjat de tornada a Dortmund. Durant les proves mèdiques, se li va descobrir un tumor testicular. Recuperat aviat", ha detallat el club a Twitter que també ha explicat que en els pròxims dies se li faran exàmens mèdics especialitzats.
La notícia ha estat un xoc per al jugador i, ara, el que ha demanat el club és que "es respecti la seva privacitat i la de la seva família". Tan aviat com tinguin nova informació, han afirmat, la donaran a conèixer després que sigui validada pel mateix afectat.
[plantillavirals]