Vídeo | Laporta es deixa anar pels carrers de Las Vegas

El president del Barça celebra la victòria contra el Reial Madrid amb una simpàtica imatge

Publicat el 27 de juliol de 2022 a les 08:20
Actualitzat el 27 de juliol de 2022 a les 08:26
El Barça va guanyar diumenge el Reial Madrid (0-1) a Las Vegas en el primer clàssic de la temporada que no va tenir res d’amistós. La cita, a l’espectacular Allegiant Stadium ple de gom a gom, va servir per donar continuïtat a les bones sensacions mostrades per l’equip contra l’Inter de Miami, però aquest cop contra l’etern rival, vigent campió de Lliga i d’Europa. 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=e1fl_ZoDy5g[/youtube]
El president del FC Barcelona, Joan Laporta, va celebrar unes hores més tard la victòria al clàssic d'estiu a la seva manera, o sigui, sorprenent a tothom. Laporta es va posar a ballar amb una noia en ple carrer de Las Vegas, tal com recull el diari As.

El vídeo, que ja s’ha fet viral a les xarxes, mostra el president del Barça desinhibit, ballant i cantant amb una noia desconeguda. Laporta 100%. 

El president del Barça ja va ser notícia abans del clàssic, en aparèixer a la pancarta lumínica que va rebre el Barça a la capital de Nevada, on deia: "El que passa a Las Vegas, es queda a Las Vegas". 

[noticiadiari]2/237452[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/237322[/noticiadiari]
[plantillavirals]