El Govern de la Generalitat va nomenar ahir l’olotí Jordi Sellas i Ferrés com a nou director general de Promoció i Cooperació Cultural.
Sellas va néixer a Olot l’any 1977. És llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), i consultor en màrqueting i comunicació especialitzat en cultura i mitjans de comunicació. Ha estat director fundador del Club TR3SC, director de màrqueting del Grup Focus, tècnic superior de promoció de la UAB i director de comunicació del grup radiofònic Ona Catalana. Ha assessorat la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, el Piccolo Teatro di Milano i altres institucions públiques i privades en l'àmbit del màrqueting i els nous models de comunicació.
En l’actualitat, imparteix classes sobre màrqueting y gestió cultural de forma habitual a la Universitat Pompeu Fabra (UPF), la Universitat Ramon Llull (URL) i la SDA Bocconi de Milano.És coautor del llibre “Màrqueting de les Arts Escèniques. Creació desenvolupament de públics”, editat per Gescènic l’any 2009.
Fins ara ha estat director de l’Àrea Digital i de Nous Negocis del Grup RBA. Presenta i dirigeix el programa Generació Digital de Catalunya Ràdio i de Televisió de Catalunya.
Jordi Sellas, nomenat director general de Promoció i Cooperació Cultural
L’olotí està especialitzat en màrqueting, comunicació i gestió cultural.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2013 a les 11:00
Et pot interessar
-
Cultura Olot reclama a Educació que revisi l’adscripció i la zonificació escolar de la ciutat
-
Cultura El Sismògraf 2025 balla sota la pluja en l'edició més participativa
-
Cultura «El tren d’Olot desaparegut» i «4 estacions i 1 ramat», els llibres garrotxins més venuts per Sant Jordi
-
Cultura GALERIA | Sant Jordi 2025 a Olot