
Els clàustres del Carme d'Olot van acollir l'estrena oficial del darrer muntatge de la Premi Nacional de Cultura Pepa Plana, acompanyada de l'olotí Toti Toronell. Despistats és la història de dues vides paral·leles que perden allò que per ells és el més important però que tot i així segueixen endavant amb el seu dia a dia.
Pepa Plana és una mare moderna, bolcada amb el seu fill i marit però sense deixar de banda el seu smartphone i les compres més superficials. Toti Toronell interpreta un rodamon que se les enginya per cuinar-se alguna cosa, malgrat no tenir els millors utensilis.
Despistats ha encetat la programació del Circ a les Places, una de les activitats incloses dins la Cua del Drac. Fins a finals de juliol, cada dimecres al vespre a Olot hi haurà un espectacle de circ gratuït en algun espai del centre de la ciutat. Dimecres vinent dia 16 de juliol es podrà veure La caravana passa, de Circ Pànic, a les vuit del vespre a la plaça Campdenmàs. Bivouac Cie, i Cíclius completen el cartell de l'estiu.
