S'ha obert la convocatòria a la segona edició dels premis 100% Emprenedors, organitzats per l'ajuntament d'Olot, el Consell Comarcal de la Garrotxa, la delegació garrotxina de l'Associació de Joves Empresaris de Girona i el Cercle Euram Garrotxa. Els guardons volen servir per dinamitzar i promocionar l'emprenedoria a la comarca i alhora reconìexer l'aportació de noves iniciatives empresarials que serveixin per crear llocs de treball.
Hi haurà dues categories on optar al guardó. Per una banda, el Premi Jove Empresari reconeix la trajectòria empresarial d'un garrotxí menor de 45 anys. Per l'altra, el Premi Emprenedor tria el projecte d'empresa més viable, innovador i amb major potencial de creixement, que es vulgui establir a La Garrotxa.
El primer premi Emprenedor estarà valorat amb 3.000 euros i el segon amb 1.500. A més, els guardonats rebran un assessorament econòmic i financer gratuït durant els primers mesos de vida de la nova empresa i espais publicitaris gratuïts.
El termini per presentar els projectes es va obrir aquest dilluns i finalitzarà el 31 d'octubre. Els premiats es faran públics el divendres 28 de novembre a la Sala Torín on, a més, es donaran a conèixer tots els treballs presentats. L'any passat, 14 projectes van presentar-se a la primera edició dels premis Emprenedors, que va guanyar Marc Torra per Fragments.cat i Salvador Vergés va quedar segon amb Bas Alimentària.
Oberta la convocatòria dels segons premis 100% Emprenedors
Els dos millors projectes rebran suport econòmic, assessorament i espais publicitaris gratuïts
Ara a portada
Publicat el 03 de setembre de 2014 a les 10:25
Et pot interessar
-
Societat Olot repinta tots els passos de vianants de la ciutat
-
Societat Els Mossos tornen a patrullar a peu als pobles de la Garrotxa: «Ha de servir per crear un vincle»
-
Societat L’Arxiu Comarcal de la Garrotxa homenatjarà els 25 anys de la mort d’Ernest Lluch
-
Societat La nova oficina de joventut d’Olot atén més de 500 joves en el seu primer any