Continuen les classes de conversa en anglès i en francès a la Fundació d’Estudis Superiors d’Olot per a tothom qui necessiti un espai per a conversar, practicar i millorar-ne l'expressió oral.
Amb una hora de durada a la setmana, les tertúlies es faran en format virtual tot utilitzant la plataforma Zoom, amb l’objectiu de donar vocabulari, corregir els errors gramaticals i guanyar fluïdesa en l’expressió oral en qualssevol de les llengües triades.
El grup de francès, de nivell mitjà, està conduit per Marta Guitart, llicenciada en Filologia Romànica, i es realitza els dimecres a la tarda, de 20.00 h a 21.00 h, del 30 de març al 8 de juny.
D’anglès, n'hi ha dos grups: nivell inicial i nivell mitjà-alt. Són els dilluns a la tarda, del 28 de març al 20 de juny, de 17.30 h a 18.30 h el nivell mig, i de 19.00 h a 20.00 h el nivell alt. Els dos grups d’anglès aniran a càrrec d’Isabel Delgà, llicenciada en Filologia Anglesa i professora i directora de Claude Escola d’Idiomes.
Es tracta de sessions de conversa disteses i amb grups reduïts per a aquelles persones que ja tenen coneixements de l’idioma escollit i que volen mantenir-ne el nivell.
La matrícula ja és oberta i les inscripcions es poden fer a la pàgina web, al 972 262 128 o enviant un missatge de correu a fes@olot.cat.
Continuen les classes de conversa en anglès i en francès a la FES d'Olot
A partir del 28 de març s’inicia el tercer trimestre de les tertúlies, que es faran en format virtual
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2022 a les 11:03
Et pot interessar
-
Societat Una associació de dones d'Olot impulsa l'artesania de proximitat a la Garrotxa
-
Societat Entre faigs i silenci: l’ermita romànica més amagada de la Garrotxa
-
Societat Piscines municipals de la Garrotxa: preus i horaris de 2025
-
Societat Augmenta la participació en les activitats educatives d’Olot i la Garrotxa
-
Societat Totes les activitats d'aquest estiu per a infants i joves a Olot
-
Societat La campanya de Garrotxa Sense Fum alerta sobre els nivells d'exposició infantil al tabac