Una actuació conjunta dels Mossos d'Esquadra i la Policia Municipal d'Olot va permetre la detenció el dia 28 d'octubre de Najem S. -de 19 anys, nacionalitat marroquina, veí d'Olot i amb antecedents- com a presumpte autor d'un delicte de robatori i furt d'ús de vehicle per robar una motocicleta del carrer. Posteriorment, la policia també va imputar al jove la presumpta autoria d'un delicte de robatori amb força per haver sostret quatre bicicletes i material per a la pràctica del ciclisme d'un traster de la mateixa ciutat. La policia va trobar la moto mig desmuntada a un local situat al centre d'Olot, on també hi havia dos de les bicicletes robades.
El dia 27 d'octubre la policia va rebre la denúncia del robatori d'una motocicleta, que estava aparcada al carrer, ocorregut durant la nit del 26 al 27 d'octubre. La mateixa nit, es va presentar una altra denúncia de robatori dins un traster, al qual s'arriba des del carrer, d'on un lladre s'havia endut quatre bicicletes així com indumentària per a la pràctica del ciclisme.
El dia següent, i gràcies a la col•laboració ciutadana, la policia va tenir coneixement de moviments sospitosos al voltant d'un local situat al centre d'Olot, un local on tot apuntava que hi havia, mig desmuntada, la moto sostreta feia menys de dos dies.
A partir d'aquell moment, efectius dels mossos i la Policia Municipal van organitzar un dispositiu per tal de vigilar el local en qüestió i, a la tarda, van veure com dos homes hi entraven i en sortien poc després. Un d'aquests homes, Najem S., va ser detingut al cap de pocs minuts com a presumpte autor d'un delicte de robatori i furt d'ús de vehicle. Pel que fa a l'altre home, la policia li segueix la pista.
La policia també ha imputat al detingut un delicte de robatori amb força atès que al local on hi havia la motocicleta, amb una gran quantitat de peces desmuntades, els agents van localitzar dues de les quatre bicicletes sostretes d'un traster.
Detenen un jove de 19 anys acusat de robar diferents vehicles
La detenció es va produir la darrera setmana d'octubre.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de novembre de 2009 a les 16:40
Et pot interessar
-
Societat Figueres i Olot veuran passar La Vuelta per primer cop els dies 27 i 28 d'agost
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers
-
Societat Té risc viure entre volcans? Un projecte a la Garrotxa ho aclareix
-
Societat Una oficina itinerant dels Mossos recorrerà cinc pobles de la Garrotxa
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Prop de 120 persones participen en la reunió amb l’alcalde d'Olot als barris a Les Tries i Sant Miquel