La secció sindical de la Confederació General del Treball (CGT) de Correus Girona denuncia "excés de correspondència acumulada" per falta de personal a municipis com Olot (Garrotxa), Maçanet de la Selva (Selva) i Sils (Selva). En el cas d'Olot i Sils, afirmen que hi hauria més de 2.000 productes que no s'han pogut lliurar als destinataris.
El sindicat ha demanat a la Prefectura Provincial de Correus a Girona i al comitè provincial que contracti més personal, però assegura que enlloc d'això, "l'única mesura" que s'ha pres a Olot i en d'altres poblacions gironines ha estat "oferir hores extra al personal". El sindicat alerta que després de les recents campanyes de Nadal i eleccions, amb l'augment de paqueteria que impliquen, la falta de personal a diverses oficines de correus gironines és "alarmant i preocupant". Tot plegat, afirmen, provoca un augment d'estrès al personal que hi treballa.
Aquesta situació, assegura la CGT, ha provocat que a Maçanet de la Selva hi hagi una acumulació d'aproximadament 800 notificacions pendents i gairebé 5.500 objectes que no s'han repartit als seus destinataris.
La CGT denuncia excés de correu acumulat a les oficines d'Olot
Afirmen que hi hauria més de 2.000 productes que no s'han pogut lliurar als destinataris
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2018 a les 09:52
Et pot interessar
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers
-
Societat Té risc viure entre volcans? Un projecte a la Garrotxa ho aclareix
-
Societat Una oficina itinerant dels Mossos recorrerà cinc pobles de la Garrotxa
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Prop de 120 persones participen en la reunió amb l’alcalde d'Olot als barris a Les Tries i Sant Miquel
-
Societat Olot preveu que les obres de la variant comencin el 2026