La Fundació Hospital d'Olot i Comarcal de la Garrotxa s’ha adherit a la campanya Nursing Now, que impulsa pel Consell Internacional de les Infermeres (CII) i l’Organització Mundial de la Salut (OMS).
La campanya, promoguda a nivell mundial, té per objectiu distingir i millorar la professió d'infermeria i apoderar les infermeres per a liderar els reptes de salut del segle XXI. També, vol impulsar l’excel·lència i posar al centre les cures d'infermeria com a instruments per a la millora de la salut de la població i la disminució de les desigualtats.
La Fundació treballarà aquests aspectes durant aquest 2019 i el 2020, any que s’ha marcat com l’Any de la Infermera i la Llevadora.
L'Hospital d'Olot s'adhereix a la campanya «Nursing Now»
Impulsada a nivell mundial per l’OMS i el Consell Internacional de les Infermeres, té per objectiu distingir i millorar la professió d'infermeria
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’agost de 2019 a les 08:15
Et pot interessar
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Una forta pedregada trenca vidres, coberts i teulades a Santa Pau
-
Societat Aquests són els noms més comuns a la Garrotxa
-
Societat Reclamen a Incasòl que adquireixi 23 pisos protegits de Caixabank a Olot
-
Societat Recuperen una quarantena de varietats antigues de blat a la Vall d'en Bas
-
Societat Èxit de participació en el projecte educatiu de Viles Florides d'Olot