La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Sant Joan les Fonts ha aprovat un paquet de mesures per a flexibilitzar el pagament d’impostos i taxes municipals que recapta.
Per exemple, l’impost de vehicles s’ajorna 8 mesos i es cobrarà al mes d’octubre. A més, la taxa de la Llar d’Infants El Niu es reduirà proporcionalment en funció dels dies lectius que duri el confinament. El mateix passarà amb l’Escola Municipal de Belles Arts.
Pel què fa als habitatges socials de titularitat o gestió municipal, l’Ajuntament s’obrirà a estudiar les demandes que es rebin per part d’aquells ciutadans que tinguin problemes per a pagar el lloguer.
En d’altres temes, com pot ser el cas de l’IBI, encara s’hi està treballant ja que depèn de l’organisme competent, en aquest cas XALOC, de la Diputació de Girona. El que sí que es farà és flexibilitzar i fraccionar el màxim possible els rebuts.
Finalment, també cal destacar que, en la mesura del possible, s’avançarà el pagament de factures per a facilitar la liquiditat de les empreses i autònoms.
Sant Joan les Fonts acorda flexibilitzar el pagament d’impostos i taxes municipals
En la mesura del possible, l'Ajuntament també avançarà el pagament de factures per a facilitar la liquiditat de les empreses i autònoms
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de març de 2020 a les 07:53
Et pot interessar
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant
-
Societat Un grup de manifestants a favor de Palestina obstaculitzen la sortida de La Vuelta a Olot