[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CBFy-pkn3Es[/youtube]
El grup de pop Manel ha fet públic aquest dimarts el primer senzill, Teresa Rampell, del seu nou treball Atletes, baixin de l'escenari, que sortirà a la venda el 16 d'abril. Seguint l'estratègia de l'anterior disc, 10 mil milles per veure una bona armadura (2011), els Manel van dosificant les notícies sobre aquest àlbum, el tercer del grup, que es va donar a conèixer i va aconseguir un èxit immediat amb Els millors professors europeus (2008). El nou senzill es pot escoltar a través de Spotify, Youtube i també està disponible a iTunes.
El grup, format per Guillem Gisbert, Martí Maymó, Roger Padilla i Arnau Vallvé, ha canviat el so en aquest tema, deixant enrere l'ukelele que els caracteritzava i l'acústica, fet que fa preveure un disc més elèctric que els anteriors. La lletra del nou tema parla d'una nit de Teresa Rampell a la seva ciutat, Barcelona.
ARA A PORTADA
-
Una batuda de senglar en temps de pesta: «Hem passat d'assassins a herois» Arnau Urgell i Vidal | Hugo Fernández Alcaraz
-
-
-
Òmnium i l'Ajuntament de Girona s'alien per eliminar les llistes d'espera als cursos de català el 2026 Redacció
-
Jordi Viñas deixa l'alcaldia de Salt després de deu anys i anuncia la número 2 d'ERC com a successora
Publicat el 26 de març de 2013 a les 15:15
Et pot interessar
-
Cultura
Els millors plans per la Castanyada 2025 a les comarques gironines
-
Cultura
Sant Narcís és la millor festa major de Catalunya, segons una nova enquesta
-
Cultura
Els Catarres i Buhos congreguen 20.000 persones al festival Vespreig Mediterrani a Palamós
-
Cultura
El quadre de Dalí que torna a estar exposat a Catalunya després de 73 anys
-
Cultura
«Joc de cartes» busca el millor restaurant de Platja d'Aro: els tres restaurants que competeixen
-
Cultura
Les Fires de Girona estrenen marca pròpia aquest 2025
