L’exposició dels 16ns Premis d'Arquitectura de les Comarques de Girona 2013 es podrà visitar fins al 7 de març a la sala d'exposicions de la Delegació d’Osona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), a la plaça Bisbe Oliba, 2 de Vic. Entre les activitats paral·leles a la mostra, el dimecres 26 de febrer (20:00 h), el comissari de l’exposició Xavier Bayona farà una xerrada sota el títol “10 intervencions efímeres” al mateix espai.
L’exposició recull els 17 projectes que aquest any han quedat seleccionats, juntament amb el Premi Jurat de la Indústria i el Premi Jurat de la Cultura 2013. Així, entre aquestes propostes hi ha l’espai públic teatre La Lira de Ripoll, el CEIP Sant Roc d’Olot i l’ampliació i remodelació del presbiteri de la Catedral de Girona; els tres Premis d’Arquitectura d’aquest 2013; i la Carpa al Restaurant Les Cols d’Olot, guanyador dels premis Jurat de la Cultura i Jurat de la Indústria.
Enguany, els Premis d’Arquitectura de Girona tornen a comptar amb la Diputació de Girona i la Caixa com a patrocinadors principals, juntament amb el patrocini d’Arcadi Pla SA, Ascensors Serra, El Punt Avui, Vidresif SA, Iguzzini, i el Diari de Girona, i la col·laboració de LB Leopold Bautista Bulthaup Girona i Blanes, i l’Hotel Llegendes de Girona.
Els Premis d'Arquitectura de Girona s'exposen a Vic
La mostra es pot visitar fins al 7 de març a la seu de la delegació d’Osona del COAC
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2014 a les 10:21
Et pot interessar
-
Societat La Ryder Cup del 2031 de golf se celebrarà a La Selva
-
Societat Unió de Pagesos exigeix solucions a la plaga de senglars al Gironès
-
Societat Mor un home ofegat a Begur quan feia pesca submarina
-
Societat Les botigues del centre de la Bisbal d'Empordà tancaran a dos quarts de deu per frenar l'incivisme
-
Societat Adequar el solar del nou institut de Salt costarà 300.000 euros a l'Ajuntament
-
Societat SOS Costa Brava denuncia que Santa Cristina d'Aro vol convertir un aparcament i superfície comercial en habitatges