Es tracta d’un local de gran dimensions, tres plantes que sumen més de 200 m2, situat en un vial comercial i molt turístic.
Amb la tria d’aquesta ubicació tan estratègica, l’operador té la voluntat tant de donar atenció als veïns de la ciutat de Girona i de la demarcació, com als possibles visitants de la ciutat procedents d’altres punts del territori català. Per a Fibracat, la demarcació de Girona és un territori clau perquè el seu procés d’expansió sigui un èxit. D’altra banda, l’obertura de l'store gironina suposarà la creació de, com a mínim, cinc nous llocs de treball.
Aquest dijous, Meritxell Bautista i Josep Olivet, directora comercial i CEO de Fibracat respectivament, han estat a Girona per signar el contracte de lloguer que permetrà transformar l'edifici en una moderna store amb tots els trets identificatius de la companyia. La planta baixa es convertirà en la botiga, la primera farà les funcions d’oficina i la tercera serà el magatzem.
Està previst que la inauguració de l’establiment tingui lloc entre els mesos d’abril i maig vinents, quan tota la demarcació de Girona ja tindrà la fibra òptica de Fibracat. En aquests moments, l’empresa ja té habilitat un número de telèfon, el 1711, per atendre els clients.
Fibracat va néixer l’any 2012 a Manresa. Va ser el resultat de la culminació d’una història d’èxit en el món de l’empresa familiar, l’encara empresa mare, Altecom, avui un dels líders nacionals en solucions tecnològiques i de connectivitat B2B.

L'edifici de Fibracat té tres plantes. Foto: Fibracat