Almenys 13 morts en un nou atemptat a Turquia

La bomba ha explotat al pas d'un autobús a prop d'una universitat a la localitat de Kayseri | Les víctimes són soldats

Publicat el 17 de desembre de 2016 a les 08:41
Un atemptat contra un autobús al centre de Turquia ha causat la mort de tretze soldats i ha ferit 48 més aquest dissabte, segons fonts de l'Exèrcit turc citades per Reuters. L'explosió també ha ferit a civils, segons un comunicat oficial.

L'atac s'hauria produït suposadament utilitzant un cotxe bomba, i ha passat a primera hora del matí, pels volts de les 05.45, hora local, prop d'un campus universitari a les rodalies de la Universitat de Erciyes, a la ciutat de Kayseri. L'autobús transportava soldats fora de servei i ciutadans civils.

Segons el diari Hürriyet, un cotxe es va acostar pel costat esquerre de l'autobús i va esclatar. El carrer on es va produir l'atac, proper al campus de la universitat de Erciyes, es troba a uns cinc quilòmetres del centre de la ciutat, i en el moment de l'explosió hi havia poc trànsit. En ser dissabte, tampoc hi havia estudiants.

Fa just una setmana del doble atemptat perpetrat per una milícia kurda contra l'estadi de l'equip de futbol Besiktas, a Istanbul, que va deixar més de 40 morts i 100 ferits.