Un atemptat contra un autobús al centre de Turquia ha causat la mort de tretze soldats i ha ferit 48 més aquest dissabte, segons fonts de l'Exèrcit turc citades per Reuters. L'explosió també ha ferit a civils, segons un comunicat oficial.
L'atac s'hauria produït suposadament utilitzant un cotxe bomba, i ha passat a primera hora del matí, pels volts de les 05.45, hora local, prop d'un campus universitari a les rodalies de la Universitat de Erciyes, a la ciutat de Kayseri. L'autobús transportava soldats fora de servei i ciutadans civils.
Segons el diari Hürriyet, un cotxe es va acostar pel costat esquerre de l'autobús i va esclatar. El carrer on es va produir l'atac, proper al campus de la universitat de Erciyes, es troba a uns cinc quilòmetres del centre de la ciutat, i en el moment de l'explosió hi havia poc trànsit. En ser dissabte, tampoc hi havia estudiants.
Fa just una setmana del doble atemptat perpetrat per una milícia kurda contra l'estadi de l'equip de futbol Besiktas, a Istanbul, que va deixar més de 40 morts i 100 ferits.
Almenys 13 morts en un nou atemptat a Turquia
Internacional
La bomba ha explotat al pas d'un autobús a prop d'una universitat a la localitat de Kayseri | Les víctimes són soldats
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
17 de desembre de 2016 a
les 08:41
Et pot interessar
-
Internacional
L’Esquerra guanya a Berlín i l’extrema dreta d’imposa a Mecklemburg-Pomerània, segons els sondejos
-
Internacional
Trump acorda amb Dinamarca el «control permanent» de la seguretat de Groenlàndia
-
Internacional
Trump veta l'accés a la Casa Blanca als periodistes de CNN, MSNBC i Politico
-
Internacional
«Hi ha pensadors d'extrema dreta que somien en crear una nova espècie amb la IA»
-
Internacional
La regulació de l'accés dels menors a les xarxes socials: ritmes i criteris a Europa
-
Internacional
Brussel·les obligarà les xarxes socials a demostrar que són segures per als infants
