Als EUA ja es pot comprar la viagra femenina per tractar la manca de desig sexual en les dones. L'Agència del Medicament dels Estats Unitat l'ha aprovat aquest dimarts la venda d'aquest medicament que produirà, sota el nom Addyi, el laboratori nord-americà Sprout Pharmaceuticals.
S'ha desenvolupat per tractar el trastorn de desig sexual hipoactiu (TDSH), una baixada en la libido de les dones premenopàusiques. Té una peculiaritat, a diferència de la que destinada als homes, i és que la dona se l'haurà de prendre de forma regular durant un període de temps i no només abans de mantenir una relació sexual.
La directora del Centre per l'avaluació i la recerca de medicaments de la FDA (per les seves sigles en anglès), Janet Woodcock, ha destacat en la nota de premsa els efectes secundaris del tractament, que poden anar des de l'hipertensió fins a la pèrdua de consciència, i anirà acompanyada de fortes advertències mèdiques. Per aquests motius, els metges que la prescriguin hauran de fer cursos especialitzats i assegurar-se que el pacient coneix i comprèn els riscos que comporta.
Els EUA donen el vistiplau a la viagra femenina
Addyi ha estat aprovat per tractar la manca de desig sexual en dones premenopàusiques
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2015 a les 08:06
Et pot interessar
-
Internacional La indignació a Barcelona es regira davant l'assassinat de periodistes a Gaza
-
Internacional Sánchez se suma a última hora a la reunió de líders europeus amb Zelenski
-
Internacional Mitjans i institucions catalanes es mobilitzen contra l'assassinat de periodistes a Gaza
-
Internacional Governs d'arreu del món exigeixen a Israel que autoritzi l'ajuda de l'ONU i les ONG davant de la fam a Gaza
-
Internacional El Consell d'Europa demana als estats membres que s'abstinguin d'enviar armes a Israel
-
Internacional Els EUA ajornen fins al novembre l’entrada en vigor dels aranzels amb la Xina