La policia turca ha utilitzat gas lacrimogen per frenar una baralla entre simpatitzants del governant Partit Justícia i Desenvolupament (AKP) i del prokurd Partit Democràtic dels Pobles (HDP) en un centre electoral de la província de Kocaeli (nord-oest). L'enfrontament ha començat quan familiars d'una dona de 80 anys han retret a l'interventor de l'AKP que l'ajudés a posar la seva papereta en una urna, segons han informat els mitjans de comunicació turcs.
És l'incident més greu que s'ha produït fins ara en el marc de les eleccions legislatives que se celebren aquest diumenge per superar la crisi política provocada pels fragmentats resultats dels comicis del 7 de juny.
Turquia ha tornat avui a les urnes després que el primer ministre, Ahmed Davutoglu, fos incapaç de trobar un soci minoritari perquè l'AKP pogués formar govern després dels mals resultats electorals del 7 de juny, els pitjors de la seva història.
La policia usa gas lacrimogen en una baralla entre simpatitzants del govern i l'oposició a Turquia
Internacional
L'enfrontament ha començat quan familiars d'una dona de 80 anys han retret a l'interventor de l'AKP que l'ajudés a posar la seva papereta en una urna
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
01 de novembre de 2015 a
les 15:33
Et pot interessar
-
Internacional
Maduro reapareix en noves imatges des de la presó als EUA: «Estem ferms»
-
Internacional
De la taca ultra a Alemanya a les «midterm» de Trump: cinc punts calents al món per tancar l'any
-
Internacional
Rescaten una nena de 6 anys després de passar 60 hores sota els enderrocs al Nepal
-
Internacional
Almenys set morts en l'enfonsament d'un ferri amb 267 persones a bord a Xipre
-
Internacional
Islàndia rebutja en referèndum avançar cap a l'adhesió a la Unió Europea
-
Internacional
Entre Alberta i el Quebec
