Biel López ha aconseguit una meritòria plata en la Lliga Catalana en la modalitat Longbow per a menors de 14 anys, realitzant una bona temporada de debut en la competició i fer només un any que practica tir amb arc. Tot i guanyar en quatre de les sis jornades de la lliga, ha acabat amb 1352 punts, només dotze per sota del campió, el rubinenc Albert Borrull.
Per la seva banda, Sergi Cebrián, que també ha fet d'entrenador a López, ha assolit el subcampionat per darrere de Jordi Albornà en la seva temporada de debut en la modalitat. La temporada de Cebrián ha estat molt regular, sense gaires contrastos amb les seves puntuacions, i solucionant al llarg de la temporada la deficiència en la mesura de la distància dels objectius.
El recorregut de Bosc o 3D consta de 24 objectius, que són reproduccions fidedignes de diferents animals, situats entre 7 i 30 metres, a distàncies sempre desconegudes i disparant dues fletxes per objectiu.
Els dos terrassencs participaran al campionat de Catalunya de la modalitat, que es disputarà a Montcada i Reixac el 14 de maig.

Biel López, disparant a l'última prova de la Lliga Catalana. Foto: CAT