
Foto: RFEH
Els seleccionars estatals d'hoquei sub21 ja han donat a conèixer la llista de jugadors que disputaran l'Europeu de Den Bosch a Holanda del 26 d'agost a l'1 de setembre.
Adrian Lock, seleccionador del combinat femení que defensa el bronze aconseguit l'any 2010 a Lille, afirma que ha basat la seva elecció "en el rendiment de les jugadores durant les tres concentracions programades al llarg de l'estiu a Terrassa". L'equip viatjarà el proper divendres a Holanda abans de fer el seu debut diumenge davant de Bèlgica. Al seu grup hi ha també Anglaterra i França. La preselecció estava formada per 21 jugadores. Lock n'ha descartat tres de les quals, dues han estat terrassenques: Carola Salvatella (Club Egara) i Marta Segú (CD Terrassa). Les nou egarenques que sí que seran a l'Europeu són:
Berta Bonastre, ATHC
Marta Bosque, CD Terrassa
Xantal Giné, CD Terrassa
Mariona Girabent, Club Egara
Mariona Heras, ATHC
Júlia Pons, CD Terrassa
Cristina Salvatella, Club Egara
Maria Tost, Club Egara
Georgina Tarrés, ATHC
Els homes, també a punt de marxa
Per la seva banda, Joan Escarré, seleccionador de la Sub21 masculina, també ha anunciat aquest dilluns els noms dels divuit jugadors que disputaran l'Europeu. El combinat s'ha vist afectat per les lesions en l'última concentració a València de Dani San Martín i Guim Ursull, tot i que aquest últim ja estarà recuperat aquest divendres.
Escarré ha polit el seu equip entre Terrassa, Madrid i València. La selecció debutarà el diumenge dia 26 davant Bèlgica, subcampiona el 2010; i continuarà la competició davant d'Escòcia (dimarts) i Alemanya (dimecres). Al grup A hi ha la presència d'Holanda, Anglaterra, França i Gal·les.
En total, el seleccionador Joan Escarré s'ha endut a cinc terrassencs: Pau Freixa (Vallès); Albert Beltran (Atlètic Terrassa); Lluís Mercadé (Club Egara); Vicens Ruiz (Club Egara); Marc Boltó (Atlètic Terrassa). En l'últim moment ha caigut Jan Malgosa (Atlètic Terrassa).