El 22è Torneig Internacional Hyundai Solmacar de Futbol Base del CN Terrassa aixecarà el teló demà a la tarda amb els alevins com a grans protagonistes. Tots els encontres de la primera jornada, excepte dos, correspondran a aquesta categoria. Les excepcions seran el primer matx de la tarda, a les 16 hores, entre el Natació i l’Espanyol, i l’Urawa Red Diamonds-Cornellà, que es disputarà a les 18.50 hores.
Ambdós encontres corresponen a la categoria cadet. Després del primer partit, a les 17.15 hores, es disputaran el CN Terrassa B-Damm i el Cornellà-Manresa, corresponents al grup 2. Posteriorment, a les 17.55 hores, s’iniciaran dos partits corresponents al grup 1, Natació A-San Gabriel i Espanyol-Sant Andreu. A partir de les 20.05 hores, entraran en acció novament els equips del grup 2 (Natació B-Manresa i Cornellà-Damm).
A les 20.45 hores, clouran la jornada dos partits més del grup 1, Natació A-Sant Andreu i Espanyol-Sant Gabriel. 33 equips, 15 clubs, 44 partits Enguany, un total de 33 equips de 15 clubs diferents integren el quadre, que contempla un total de 44 partits, 36 el primer cap de setmana i 8, el segon. Espanyol i Saragossa són els equips de més renom d’un cartell que aplega la Damm, el Cornellà, el San Gabriel, el Manresa, el Sant Andreu, el Rubí, el Sant Ildefons, l’EFO 87 C, el Can Rull Rómulo Tronchoni, el Júnior, l’Horta i l’esmentat Urawa Red Diamonds japonès. Dos caps de setmana de competició Aquest primer cap de setmana serà el torn de les categories cadet A, infantil A i aleví A.
Les categories cadet A i infantil A, integrades per cinc i quatre equips, respectivament, es desenvoluparan pel sistema de lligueta de tots contra tots. Al seu torn, la categoria aleví A està formada per dos grups de quatre equips. Tots ells accediran a quarts de final, on s’enfrontaran en funció de la seva classificació en la fase de grups. Els guanyadors d’aquests encontres es creuaran en semifinals. La competició s’interromprà entre setmana i es reprendrà el dissabte 6 de setembre amb la disputa de les categories infantil B, infantil C, juvenil A, cadet B i aleví E. L’endemà, el diumenge 7, es jugaran els partits corresponents a les categories aleví C, aleví D i juvenil B. Totes aquestes categories es resoldran pel format de partit únic.
El torneig es podrà seguir a través de la pàgina de Facebook del club, on s’aniran penjant els resultats dels diferents partits.
Arrenca el Torneig Internacional Hyundai Solmacar de Futbol Base
Vuit partits de categoria aleví i dos de cadet enceten demà a la tarda la competició
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2014 a les 13:44
Et pot interessar
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26
-
Societat L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz
-
Societat Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa