Una baralla multitudinària ha tingut lloc aquest dimarts a la nit a Terrassa, segons informa SER Catalunya. La batalla campal ha tingut lloc concretament a la zona dels carrers del Renaixement i del Periodista Grané, entre els barris d'Ègara i de Sant Pere Nord.
Unes vint persones s'han vist implicades en la baralla, que ha inclòs trets d'arma de foc, llançament d'ampolles i garrotades amb pals. Els Mossos d'Esquadra i la Policia Municipal de Terrassa s'han presentat al lloc dels fets i busquen els implicats. Segons SER Catalunya, un grup de persones implicades en el conflicte ha fugit en un cotxe negre.
Segons fonts consultades per La Torre, els Mossos han entrat en un habitatge de la zona. Molta gent s'ha aglutinat al carrer per saber què ha passat. La multitud s'ha dissolt cap a les onze de la nit i la tranquil·litat ha tornat a la zona.
Ampliarem la informació
Baralla multitudinària i tiroteig al carrer del Renaixement de Terrassa
Els Mossos d'Esquadra i la Policia Municipal es troben al lloc dels fets per identificar els implicats, alguns dels quals han fugit
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2016 a les 22:31
Actualitzat el 06 de setembre de 2016 a les 23:52
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants