CaixaBank ha estat guardonada amb el Premi DEC al Millor Projecte de Customer Journey per les seves oficines A i Store, que ha entregat l’Associació per al Desenvolupament de l'Experiència de Client (DEC).
L’organisme ha valorat que en aquestes oficines, els clients viuen una experiència diferencial que reforça els valors de qualitat, confiança i compromís social que té CaixaBank, a través de l’atenció en un espai innovador sense barreres físiques entre clients i empleats. L’entitat va obrir la seva primera oficina A el mes de novembre de l’any 2013 i actualment ja compta amb 17 repartides per tot el territori espanyol.
Són oficines amb un horari més ampli que el d’una oficina convencional i amb una organització més eficient, ja que disposen de zones diferenciades: una, per a l’atenció personalitzada i especialitzada; una altra, a la part central, amb suports tecnològics i elements interactius, i un espai dedicat a l’aparadorisme.
A més, CaixaBank ha desenvolupat un segon model: les oficines Store, que comparteixen el concepte d’innovació de les oficines A, però estan pensades per zones comercials dels centres urbans, amb una superfície més reduïda. A Terrassa, l’ entitat té una oficina Store, ubicada a la Rambla d’ Egara, 191, que obrí les seves portes al febrer d’ aquest any. En total, CaixaBank suma 12 oficines Store, set d’ elles a Catalunya.
CaixaBank, guardonada per les seves oficines A i Store com la de Terrassa
Jordi Nicolau, director territorial de CaixaBank a Barcelona, destaca que “el nou concepte d’ oficina ens permet estar encara més a prop del client
Ara a portada
Publicat el 19 de juliol de 2016 a les 05:09