Bombers de Terrassa ha iniciat la campanya Nadal Solidari. Fins al proper 2 de gener, tots aquells que volguin participar-hi poden dur joguines i aliments al Parc de Bombers de Terrassa.
Les joguines de tot tipus sempre i quan estiguin en bon estat. Poden ser noves i velles però en bon estat. Pel que fa als aliments s'accepten oli, llegums secs i/o cuits, conserves de peix (tonyina, sardines,...), llet, pasta, arròs, alimentació infantil (potitos fruita, farinetes, cereals,...), en definitiva tot aliment que es pugui conservar i no es faci malbé.
Els aliments que es recollin aniran al Banc d'Aliments de Terrassa mentre que les joguines seran destinades a serveis socials per tal que les reparteixin a les famílies més necessitades del municipi.
Campanya de recollida d'aliments i joguines dels Bombers de Terrassa
El cos demana la col·laboració ciutadana per ajudar les famílies més necessitades
Ara a portada
Publicat el 23 de desembre de 2015 a les 09:22