El CV Terrassa va perdre 3-1 contra el DSB Colegio Alemán en un partit poc disputat per les egarenques. Les locals van començar el matx amb molta força, apropiant-se així d'un parcial de 7-0. Les visitants van tenir greus dificultats per aconseguir un joc ordenat i eficient, i aquesta diferència va provocar que el DSB el guanyés per 25-12.
El segon set va finalitzar amb un 25-7 gràcies als potents serveis i remats del conjunt local. El fet que el sostre de les instal·lacions del Colegio Alemán fos més baix va ser un handicap afegit per les egarenques, dificultant molt el seu joc. El canvi d'actitud i l'afany de superació de les de Xavi Dobón van fer que s'apuntessin el tercer per 24-26. Aquest set va ser el més igualat del partit i, també disputat a causa de l'ordre de les jugadores i de la continuïtat dels punts.
El Colegio Alemán es va emportar l'últim set per 25-8 gràcies als encertats remats i al joc disciplinat de les seves jugadores. Aquests factors van impossibilitar la victòria del set al CV Terrassa que va tornar a la rutina inicial del partit. Malgrat la baixa provisional per lesió d'Agustina Giménez, la central Martínez va fer un bon paper realitzant la funció de lliure durant tot el partit.
El pròxim partit serà contra el Mataró C al pavelló del Pla de Bonaire, després d'haver jugat dues setmanes consecutives fora.
Derrota del Voleibol Terrassa davant del DSB Colegio Alemán
Les egarenques van arrencar un set contra un conjunt local disciplinat i eficient
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2015 a les 15:42
Actualitzat el 23 de febrer de 2015 a les 15:45
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya