La policia espanyola ha detingut set proxenetes que obligaven una jove disminuïda a prostituir-se a pisos, bordells i carreteres de Catalunya. Entre els detinguts hi ha la mare i el padrastre de la víctima, que és d'origen romanès i té 21 anys.
Des del 2009, entre d'altres, l'havien forçada a prostituir-se en un club de Terrassa, en una rotonda de la Jonquera (Alt Empordà) i al macrobordell 'Paradise'. Precisament, aquí és on els agents la van rescatar el mes de març passat, després que una ONG els posés en alerta.
L'operació policial també ha permès intervenir més de 40.000 euros, que el grup havia aconseguit amb la víctima. Un dels proxenetes detinguts, a més, atacava les noies amb un pal de golf.
Detinguts per obligar una jove disminuïda a prostituir-se
Entre els arrestats, la mare de la noia, que havia fet serveis en un club Terrassa
Ara a portada
Publicat el 10 de juliol de 2013 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa