Dos triatletes del CN Terrassa Cicles Morenito van participar diumenge passat en el IV Duatló d’Alta Muntanya de Taradell, en el qual els participants havien de pujar el cim del Matagalls. La prova va constar de 17 quilòmetres en bicicleta tot terreny, 12 quilòmetres de cursa a peu i 9 quilòmetres més en bicicleta tot terreny.
Ambdós duatletes locals van finalitzar entre els 50 primers classificats. Jordi Ureña va ocupar la 28a plaça amb una marca de 3h07’08”, mentre Ferran Balcells va classificar-se en la 47a posició amb un registre de 3h17’18”.
Francesc Freixer (Grup Esportiu Esteve) va vèncer en categoria masculina amb un registre de 2h30’22”. En l’apartat femení, Meritxell Giménez (CN Reus Ploms) va imposar-se amb 3h33’33”.
Dos triatletes del Morenito, en el Duatló d’Alta Muntanya
Societat
Jordi Ureña va ocupar la plaça 28 i Ferran Balcells la 47
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
23 d’octubre de 2013 a
les 14:42
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
